onsdag 23. januar 2013

1 dag til avreise


Vi nærmer oss avreise til India for hvert minutt som går og sommerfuglene er på plass i magen. Jeg ser stadig for meg alt vi skal oppleve i hodet, men jeg tror ikke det er mulig å være mentalt forberedt på alt vi skal se og jeg kommer nok til å bruke lang tid på å fordøye alle opplevelsene. Jeg ser frem til de første minuttene utenfor flyplassen når alle luktene og fargene fortsatt er ukjente og overveldende. Det ser ut som de korte tre ukene blir veldig begivenhetsrike med sightseeing, shopping, besøk hos lokale, mye fotografering og litt avslapping den siste uken. Den fem timer lange togturen fra Kolkata til Dumka er bare et av eventyrene vi skal begi oss ut på, og jeg er sikker på at dette kommer til å være både fantastisk spennende og skremmende på en gang. Jeg tenker stadig på alle menneskene vi skal møte og alle historiene de forhåpentligvis vill dele med oss og tror at dette vil være noe av det som kommer til å gjøre størst inntrykk på meg. Selv om jeg vet at mye av det vi skal se vil gjøre veldig vondt er jeg sikker på at jeg vil lære utrolig mye og komme tilbake med litt mer kunnskap enn da jeg dro.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar